Thursday, March 6, 2008

自我評估(Appraisal)

每一次返學都只係4個字"認真聽書"。
每日返屋企既習慣係:溫書,做project,做功課,上下網睇英國既stand-com同睇DowningSt 10 Channel(係英國首相係YouTube既一個channel,點解我日日睇,咪學英文囉同學佢地既口音),間中溫下德文。我返屋企既時間就好快咁過。第2日又係返學,返屋企做以下既嘢。星期六去灣仔學德文,夜間返佛堂,星期日就溫書,做project同溫德文咁。我現在既生活就係咁,真係除左新年逗下利是同親戚團之外,真係好少同人行去街,食下飯咁。

好似今日咁,原本有啲同學想叫我去打波咁,但我最後都冇去。暫時而家,星期五係放假,但唔知係咪習慣咗,一唔做以下既嘢真係有點唔安落既。所以我都覺得自己既人緣關係真係愈來愈差。有時返佛堂前輩都講做人要圓滑啲,廣結人緣。唔知係咪自從一個慘痛既經歷(不便講),不停地去讀書去表現自己既能力,初初我認為呢個方法真係表達我所謂既"存在價值",但真係行唔通,反而有好多negative既結果如比人認為我係表示(show off)自己,令人討厭。我當時真係唔想咁諗但現在覺得自己真係冇咗好多fds,所以我真係好想係呢到再講對唔住,forgive me!!!!!現在我真係好想低調,但真係好難control自己既表達同表演,我不斷去反省,希望可以改善一下自己既壞習慣。

P.S.自少返佛堂既人真係同外間人又唔同,就係反省同糾正自己唔好既地方,呢個就係我感受真深。

No comments: