Thursday, April 17, 2008

5月9-決戰Cambridge既marketing

支持我....................................5月9號(星期五)
10月再有Cambridge既Business Communication

時間好快過,還有大概3個禮拜就係我考Cambridge既marketing既大日子
但係我啲所嘢"同學"仲係好輕鬆咁(輕鬆唔係錯,但大過度),加上我班"同學"有成一半人係唔報考Cambridge啲卷

其實自己真係唔係一個咁叻既人,會考,唔多講,但係有個機會下能報讀我而家讀既學校,去考劍橋大學既試,希望自己能從新開始; 自己既願望係考好呢個考,有distinction(全力以赴la),所以我比我啲同學早1個月去讀,去做啲卷

雖然我考既卷係冇GCE(A-level)同香港AL既好,但係假假地都有"University of Cambridge",都唔差得去邊

但係希望自己考得高分(根據我阿sir所講:有機會會同全球考呢個試既考生拉curve,我地份卷以英文為主,但係06劍橋大學國際考試局(Cambridge International Examinations,CIE)係推出中文同西班牙文版既試題,所以我面對既拉curve係有可能同以英文為第一語言既考生比較,但只係我推測啫)

註解:我考既試係University of Cambridge International Examinations-Cambridge International Diploma in Business(Advanced Level)
考Cambridge既diploma係要at least考3科(Marketing,Business Communication,Business Environment)加一份project(Business Start-up),每份巻為2個鐘15分鐘,如果失左考一科或冇做project佢都係唔計你有diploma學位,只係好普通既attentance咁樣

post下相先:

No comments: